Законопроект № 2524

Ухвалений законопроект № 2524 (Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб - підприємців ).

Ухвалений законопроект № 2524 (Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб — підприємців ). Але ж він містить багато суперечливих норм. Він передбачає норми, які удосконалять роботу електронного кабінету платника податків, а також скасують обов’язок ведення книги обліку доходів для ФОП І та ІІ групи спрощенців. Закон повинен спростити податковий облік, стимулювати добровільне обмеження паперового документообігу.

Серед його новацій:

— копії податкових повідомлень-рішень та інші документи, які податковий орган надсилає платнику, будуть відображатися в електронному кабінеті;

— скасовано вимогу про подання заяви платником податків на приєднання до договору про визнання електронних документів;

— в електронному кабінеті відображатимуть дані щодо суми та дати узгодження грошового зобов’язання, визначеного контролюючим органом;

— спрощується механізм доведення платником податків відсутності його вини через технічний збій у роботі електронного кабінету, зокрема, скасовується необхідність підтвердження технічним адміністратором та/або методологом факту технічного збою, методологічних або технічних помилок.

— контролюючий орган вестиме листування з платниками податків в електронній формі, якщо вони подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет;

— запроваджується автоматична реєстрація в електронному кабінеті отриманих документів від платника податків;

Платник податків за власним бажанням зможе вести книгу обліку доходів в паперовому або електронному вигляді. Відповідальність у вигляді штрафів за неведення або помилки у книзі доходів настаєлише тоді, якщо такий платник повідомив про бажання вести книгу обліку доходів.

Проте із цією нормою не все так однозначно. Нардеп Я.Железняк спочатку повідомив, що дозволяють «спрощенцям» — неплатникам ПДВ вести облік в довільній формі — в Excel, в зошиті чи традиційно в книзі обліку (тільки тепер її не треба реєструвати та заповнювати щоденно). При чому головне буде — фіксувати щомісячний дохід. А щоденні підсумки чи поопераційні підсумки — лише за бажанням підприємця. Але згодом він проінформував, що окремі правки «не пройшли» і у «спрощенців»-платників ПДВ ІІІ групи залишається паперова книга обліку з обов’язковою реєстрацією. Варто також додати, що ухвалений законопроект № 2524 також виправляв недоліки податкової реформи, привнесеної Законом № 466. Але і тут не треба очікувати на революційні зміни. Нардеп Я.Железняк вказав на те, що не було підтримано ряд правок, тому бізнес має готуватися, що:

— введення нових норм по КІК та постійних представництв НЕ відтерміновується та запрацює зі штрафами за порушення з першого дня;

— залишаються подовжені строки давності для перевірок по зарплатним податкам;

— для виробників мастильних матеріалів на основі базових олив НЕ скасована сплата акцизу минулих періодів, коли він діяв помилково;

— НЕ створено можливостей законно реалізувати непродані залишки рідин для електронних сигарет, які були завезені до встановлення на них акцизу;

— не скорочено перелік документів по трансфертному ціноутворенню, які надаються податковому орган;

— принцип ділової мети залишається для операцій з УСІМА нерезидентами;

— не звужено застосування правил тонкої капіталізації.

Цю ж інформацію підтвердив на свої сторінці у Facebook також і голова податкового комітету Д.Гетманцев. Тепер положення по КІК вступають в силу з 2021 року. Навіщо це зроблено йому не зрозуміло, адже з бізнесом були узгоджені інші терміни.

інші Послуги

Аудит

Для чого потрібен аудит, для чого потрібен аудит бухгалтеру, для чого потрібен аудит директору і власнику. Спектр наших послуг

Аналіз фінансово-господарської діяльності

Інформаційною основою аналізу фінансово-господарської діяльності організації є економічне читання фінансової звітності. Метою економічного читання є отримання попередньої інформації про фінансовий стан організації на основі даних бухгалтерської (фінансової) звітності, виявлення основних ризиків з метою оцінки їх впливу на платоспроможність і кредитоспроможність організації.

Бухгалтерський аутсорсинг

Навряд чи будь-яка інша сфера діяльності дає більш повне уявлення про справи компанії, ніж бухгалтерія. Обсяг замовлень, рівень доходу, фінансове становище — це тільки найочевидніші пункти. При веденні бухгалтерського обліку мова йде про конфіденційних даних, які безпосередньо нададуть відомості про актуальні внутрішніх і зовнішніх операціях компанії. Відповідно, бухгалтерія — це перш за все питання довіри. З одного боку, мова йде про довіру до компетенції, сумлінності та дотримання правових норм, з іншого боку — про лояльність і дотримання таємності відповідальними бухгалтерами. Вибираючи аутсорсинг, ви вибираєте компетентних фахівців, які зможуть грамотно і відповідально вести бухгалтерський облік в установленому порядку.

Консультації з питань податкового законодавства

Протягом багатьох років ми успішно працюємо в сфері надання консалтингових послуг з бухгалтерського обліку, оподаткування, фінансового менеджменту, управлінського обліку та права. Ми будуємо відносини з Клієнтами на основі швидкого і ефективного реагування на їхні потреби. Індивідуальний підхід, високий професіоналізм наших послуг дозволяє нам досягти точного розуміння структури бізнесу наших Клієнтів і знаходити найкращі шляхи вирішення їх реальних і потенційних проблем.

Підготовка звіту до публічного розміщення акцій

В сучасних умовах фінансування підприємства знаходяться в незадовільному стані через нестачу власних засобів для самофінансування, відсутність достатньої державної фінансової підтримки, високу вартість і ризикованість інновацій, довгостроковий характер окупності інноваційних проектів. Для подальшого успішного розвитку компаніям необхідно вирішити два завдання: перше — оптимізувати джерела фінансування для розвитку нових проектів; друге — навчитися відбирати такі інноваційні проекти, які можуть в умовах кризи принести реальну віддачу.

Консалтингові послуги

Консалтингові послуги — це послуги з консультування представників бізнесу в широкому спектрі питань. Такі послуги можуть зачіпати бухгалтерські, юридичні та організаційні аспекти діяльності підприємства. В даний час консалтингові послуги стали невід’ємним елементом комунікації.